Thursday, January 19, 2012

PostHeaderIcon Semangat Kental ! ♥

Well , hari ni hari yang malang apabila dengar orang yang kita sayang dah berpunya .
Bak pepatah " Malang tidak berbau " so nak elak camane un taleh jugak . So kena la hadapi .
Pengorbanan yang aku buat selama ni nampak macam'2 sia after dia dah ada buyfie kan ?
Btw , nak ngata lebih un taleh cause aku tak ada hak .
Tapi pada apa yang aku rasa , memunk saked hati . nak menangeh pun ada nihh .
Hahaha .
Anyway aku pun okeyy Steady jerr .
Korang un nampak aku gelak kat atas tu kan .
Sbb apa yang aku tanam skrg ni ,
Aku sayangg dia .
Even dia tu bukan aku punya tapi penyudahnya aku jugak yang merana .
Kalau dia maen jauh'2 mati ar aku wehh ><"
So lantak la apa nak jadi .
Tengok je la apa yang berlaku .
Aku takkan putus asa cause dalam otak aku ada dia sorang je .
So , kau jangan fikir apa yang kau dah cakap tuh aku putus asa .
Sorry to say sebab kau tu nyawa aku and Aku Cinta Mati pada Mu  ! ♥

0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
Aby Steady
Aby Steady Spicy Seventeen From, Pasir Puteh, Ipoh (:
View my complete profile

Vzara

Pengikut