Thursday, January 26, 2012

PostHeaderIcon Honestly .


Well , terus terang aku cakap aku dah tak larat nak dengar kata'2 dari mulut orang yang mengatakan aku bukan'2 .
Aku memang bukan orang yang macam korang katakan tuh plus aku tak tau lubang jebo mana kome korek dpt story cam tuhh .
Bila aku berkenan kat sorang nih .
Kau duk cerita kat dia aku yang cam ni cam tu .
Jangan rupe cilaka boleyy ta !?
Letihh la aku camni . :(

So girls ,
After korang dengar'2 kata pelancau yang memburukkan aku tu .
So sejujurnya aku nak ngatakan yang  ,
Seumur hidup aku , aku tak pernah maen perasaan perempuan .
Perempuan maen perasaan aku ye ada around 8 kali .
Ohh yeaa kenapa boleh jadi smp 8 kali tuhh ?
Well , aku truly needed someone dalam idup .
Cause ada prinsip aku sendiri .
Contoh , Hidup aku ta sempurna kalau tak ada someone and apa yang aku nak bhuad semua ta jadi .
Dunia gelap .
Achehh . :D
Tahun ni aku nak amek SPM .
Suppoters selalu suruh aku jangan pikir sume tuh and just focus on the SPM .
Well , " Easy to said , difficult to do "
Aku dah kata dunia aku gelap kalau tak ada someone .
So nak focus apa cause apa yang aku buat semuanya tak jadi .
Rite ?
And then aku taknak relay monyet cam bebudak uhh .
Korang ada pengalaman so korang tau la acano nya gaya relay monyet tuhh .
So , aku SERIOUS dalam 1 relation .
Andai kata aku nak kaw !
Okayy aku nak kaw bukan untuk keistimewaan .
Tapi aku nak pegang tanggungjawab terhadap kaw .
Bila aku dah letak prinsip rupe ini ,
So memunk tak ada masa la aku nak membabeng ngan perempuan lain sebab aku sibuk dgn tanggungjawab aku .
Am I rite ?

Jujur aku cakap bila couple aku ta berapa suka sangat jenih nak text 24 jam nihh .
Apa gunanya facebook kalau nak sembunk'2 .
And then ini , itu , ini , itu .
Ape tuhh ?
Laen kali je la aku sambungg .

Thankss cause sudi sedekah masa untuk baca apa yang aku pendam selama Berbulan nih :')

Waalaikummusalam :)

0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
Aby Steady
Aby Steady Spicy Seventeen From, Pasir Puteh, Ipoh (:
View my complete profile

Vzara

Pengikut